Vanliga frågor och svar
När vi skickar varan får du ett mail med kollinummer. Då kan du följa sändningen på www.postnord.se
I paketet/försändelsen finns endast ett kvitto på beställningen. Fakturan skickas nämligen separat till den e-postadressen du angivit.
Om du har ångrat ditt köp och vill returnera varan så skickar du tillbaka den till vår returadress. Du som kund står för frakt och transportrisk vid utnyttjande av ångerrätt. Returadress: "Ljudia AB, Förrådsgatan 12, 54235 Mariestad"
Om din produkt krånglar så ber vid dig att kontakta oss på mejl eller telefon. I många fall kan problem avhjälpas av vår support så att du slipper returnera den. Om produkten måste skickas tillbaka så skickar vi en fraktsedel till din e-postadress.
Leveranstiden anges på varje artikel och lagerförda artiklar skickas normalt samma dag om order inkommit före kl 14.00
Du kan se lagerstatusen på respektive artikel. Finns produkten i vårt lokala lager (Mariestad) så står det Finns för avhämtning. Övriga statusar är:
Inkommer: 2021-XX-XX avser när produkten beräknas komma in i vårt lager, och skickas därefter.
Webblager: Varan finns i något av våra andra lager eller hos leverantören, och anger då hur många vardagar det tar tills du har varorna.
Alla leveranstider avser arbetsdagar.
Du får alltid en orderbekräftelse via e-post när du beställer från oss. Om du inte har fått en så kan det bero på att en felaktig e-postadress angivits eller att mejlet fastnat i ditt spamfilter. Hör gärna av dig så kontrollerar vi vad som skett.